En konkret kjøreplan som får fart på inntektene

fjellflyt_plan-a

Jeg hører deg. Du vil mer enn du føler du har kapasitet til akkurat nå. 

Og det kan jeg hjelpe deg med å løse, så ikke du blir champagnekorken som sitter fast i bedrifts-flaska. 

Problemet...

Mange gründere føler at de sprer seg for tynt og har tusen tanker i hodet. De rekker ikke alt på lista og er skuffet over at de har mistet fokus og henger etter med viktige prosjekter. Tida blir surret bort og det er ingen god følelse å føle at man har tatt seg vann over hodet. 

Har du det sånn er du kanskje motivert for å lage en plan der du får målrettet framdrift og tjener penger på ideene dine.

Løsningen! (Hvertfall én mulig løsning...)

På PLAN A får du verktøy og metoder som endrer gründerhverdagen slik at du lettere når dine økonomiske mål og lever i tråd med verdiene dine. Du lærer hvordan du tar tilbake tida di og får ferdig de prosjektene som virkelig betyr noe

Rund av arbeidsdagene med en god følelse av å være i forkant med planlegging, ajour med gjøremål og stolt av det du skaper!

Vi møtes også hvert kvartal for å gå gjennom planen din så du holder kursen.

På Plan A-workshopen lager du en masterplan for det neste året. Du blir latterlig inspirert, lettet og vet hva du skal ta tak i for å lykkes. Du sitter igjen med en helt konkret plan som du kan jobbe etter, og får et nettverk av folk som kan støtte deg.

Du er et fyrverkeri av ideer, la oss få dem til himmels!

Bonus: Billett til begge Plan A-arrangementene

Kjøper du billett nå får du være med på Plan A-workshopen 11. november OG på en tilsvarende workshop 8. januar 2022. Så hvis du vil kan du starte på planen din nå i november, la den ligge og modne litt og gå gjennom den på nytt i januar. Dobbelt så mye moro for pengene!

Klikk her for å lese mer og melde deg på

Velkommen til en forrykende dag der du tar tak i ideene og prosjektene du brenner for og kommer hjem med en masterplan for bedriftens suksess.  

Hvorfor er det viktig å fullføre det du starter på?
Føler du at ting bare ruller og går i bedriften? Vi må snakke sammen...